Off we goooo! - Reisverslag uit Brabant, Nederland van Joep en Nicole - WaarBenJij.nu Off we goooo! - Reisverslag uit Brabant, Nederland van Joep en Nicole - WaarBenJij.nu

Off we goooo!

Door: Joep en Nicole

Blijf op de hoogte en volg Joep en Nicole

31 Juli 2016 | Nederland, Brabant

Hi! Na een super gezellig afscheidsfeest zijn wij de laatste week druk bezig geweest met verhuizen, familiebezoeken, verjaardagen en om niet te vergeten.. het inpakken van onze backpacks. Off we goooo!

Morgen (maandag 1 augustus) vliegen wij naar onze eerste stop Mumbai (India), hier zullen we overstappen om vervolgens naar onze eerste bestemming Singapore te vliegen. In Singapore zullen wij 3 dagen blijven. Daarna vertrekken wij richting Malakka en Kuala Lumpur. Na een kort verblijf zullen we onze trip vervolgen per vliegtuig naar Banda Atjeh (Sumatra) (Indonesië) om hier ongeveer 2 maanden rond te reizen. Na deze twee maanden zullen wij onze reis voortzetten naar Maleisië..

Wij hebben er heel erg veel zin in en kijken uit naar ons avontuur!

Liefs, Joep en Nicole

• 31 Juli 2016 - 17:51

Debbie:

Goede reis en ga ervan genieten samen!!

• 31 Juli 2016 - 18:38

Yvonne Alkemade:

Lieve Joep en Nicole,
    Heel veel plezier! Geniet van jullie avontuur en take care

• 31 Juli 2016 - 18:38

Rob, Cristel En Sjors.:

Dan gaat het nu dan toch echt gebeuren!
    Spannend!
    We wensen jullie heel veel plezier op jullie avontuur,
    geniet van alles wat jullie daar zien en meemaken, deze ervaring
    zullen jullie nooit meer vergeten!
    Een hele fijne, geweldige, avontuurlijke, verrijkende en veilige reis!

We gaan jullie missen!!

• 31 Juli 2016 - 21:40

Moniek Geraerts :

Nicole en Joep
    Heel veel plezier op jullie avontuurlijke reis!
    Ga er lekker van genieten met z'n 2tjes.

• 01 Augustus 2016 - 00:47

Bram Bijnen:

Nicole en Joep,
    Geniet ervan! Goede reis en ontzettend veel plezier. Maar dat gaat vast goed komen!

• 01 Augustus 2016 - 07:57

Anouk Paradiso:

Nicole en Joep,

Geniet van jullie bijzonder avontuur! Goede reis en veel plezier.

• 01 Augustus 2016 - 08:25

Mart En Marita:

Nicole en joep we zijn trots op jullie dat je dit gaat ondernemen het is toch een heel avontuur geniet ervan pas goed op elkaar en we zullen jullie heel erg missen . we houden van je Pap en Mam

• 01 Augustus 2016 - 12:16

Liesbeth:

Een fijne reis samen. Hoop dat het jullie brengt wat jullie ervan verwachten en lees graag al jullie avonturen mee.

gr liesbeth

• 01 Augustus 2016 - 17:05

Nell Ansems:

Een hele fijne reis en geniet van alle mooie landen waar jullie komen en door reizen. Heel veel plezier en tot hoors !!!